Jak nakupovat
I. Možnosti dopravy a ceny doručení
ZÁSILKOVNA
- Cena:
- 65 Kč pro objednávky do 1 500 Kč
- zdarma pro objednávky od 1 500 Kč
- Možnost platby na dobírku - ano, cena 50 Kč
- Rychlost dodání na pobočku - do 2 pracovních dnů
- Doba uložení - 7 dní (možno prodloužit až na 21 dní)
- Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS
- Sledování zásilky - ano
Další možnosti dopravy budeme postupně přidávat a publikovat na tomto místě.
II. Platební možnosti
Převodem z účtu
- Číslo účtu: 5893941002/5500 Raiffeisenbank a.s..
- Ověření platby proběhne maximálně do 1 pracovního dne. Někdy se může stát, že se platby nespárují. V takovém případě můžete poslat potvrzení o platbě mailem na shop@brainfood.cz, aby byla vaše objednávka expedována rychleji.
- Variabilní symbol i číslo účtu se dozvíte hned po odeslání vaší objednávky. Platební instrukce vám mimo to dorazí i na vaši e-mailovou adresu.
Platba kartou, Apple Pay, Google Pay, Rychlý online bankovní převod
- Nejrychlejší možnost platby skrze platební bránu GoPays.
- V 2. kroku v košíku zvolte Platba kartou, Apple Pay, Google Pay a pokračujte dále. Budete po dokončení objednávky přesměrování na platební bránu.
- V případě, že vlastníte Apple zařízení, můžete také platit pomocí Apple Pay. V takovém případě však musíte nákup provádět v prohlížeči Safari.
- Tato možnost platby je zdarma.
Platba při převzetí
- Zásilkovna - poplatek 50 Kč.
III. Reklamace poškozené zásilky
V případě, že Vám kurýr chce doručit zásilku, která je očividně poškozená, tak zásilku, prosím, nepřebírejte. Odmítněte ji s výhradou, že je zjevně poškozená. V případě, že balíček se bude zdát, že je v pořádku, avšak po otevření zjistíte, že je něco rozbito, zdokumentujte tuto skutečnost fotkou a zašlete nám ji, prosím, spolu s reklamací.